.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
مازندران در شهادت طلبی و دفاع از حرم پیشتاز است
معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور با اشاره به دلبستگی مازندرانی‌ها به سردار سلیمانی گفت:مردم مازندران در بحث شهادت طلبی و دفاع از حرم پیشگام و پیشتاز میدان است.

 به گزارش شمال نیوز، سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در شانزدهمین یادواره سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی و ۴۳۶ شهید نکا که در مصلی امام خمینی شهرستان برگزار شد با اشاره به نقش اثرگذار مازندران در عرصه جبهه‌های مقاومت افزود: رزمندگان مازندران با نگاه و سند روشن در بحث دفاع از حرم پیشگام و پیشتاز میدان بودند.

وی گفت: شهادت طلبی مردم مازندران نشان داد که حیات، سرزندگی، غیرت و مردانگی در این منطقه وجود دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: در عرصه دفاع مقدس اگر رشادت و شهادت طلبی جوانان نبود قطعاً امروز به عنوان ابر قدرت در دنیا شناخته نمی‌شدیم و دنیا به این واقعیت پی نمی‌برد که نمی‌تواند حیثیت ما را زیر سوال ببرد.

به گفته حسینی همانطور که فرهنگ عاشورا زنده است فرهنگ دفاع مقدس نیز باید زنده و پاینده باشد. این مسئول ادامه داد: هر یک از شهدا یک داستان و رمز و رازی دارند که باید رمز گشایی شود در این راستا نیز جوانان و نوجوانان نیز باید با مسیر و سیره شهدا آشنا شوند.

به گفته معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا از دیر باز تاکنون زبانزد بوده به طوری که در ایام کرونا نیز افرادی بودند در راه خدمات رسانی به مردم ایثار به دیگران را به خود ترجیح دادند.

حسینی داستان دفاع و پایداری جبهه‌ی مقاومت در یمن را برگرفته از انقلاب اسلامی برشمرد که باعث افتخار آفرینی در بین مردم جهان شد.

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر در حرم رضوی متذکر شد: روحانیون با مجاهدت و خدمت رسانی در تمامی عرصه‌ها در دل مردم جای دارند و این فرد هتاک تحت تأثیر تفکر وهابیت این اقدام ناشایست را انجام داد و اتفاقات فراوانی در سطح جهانی در حال انجام است که این تحولات قابل تأمل خواهد بود.

حسینی در پایان با اشاره به رفع مشکلات داخلی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی این دولت مردمی و دلسوز با برنامه‌های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت سعی در رفع مشکلات مردم دارند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.